سفر کردن با "یار" می تواند یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا باشد.

شاید تازه ازدواج کرده اید و پیش از این تجربه سفر دوتایی را نداشته اید یا شاید برای سالهاست به دلیل حضور فرزندانتان امکان مسافرت با همسرتان را نداشته اید، اما حالا که فرصت این را داشته اید تا با همسرتان دوتایی به مسافرت بروید، یادآوری چند نکته می تواند کیفیت سفر دونفرتان را بالا ببرد.

همه چیز رمانتیک بازی نیست

دوتایی به سفر رفتن یک فرصت عالی برای تنها بودن و سپری کردن لحظات عاشقانه است اما این به این معنی نیست که تمام برنامه هایتان را برای این لحظات تعطیل کنید. قرار است کلی هیجان را تجربه کنید و تجربه های منحصر به فردی را دوتایی با هم تجربه کنید پس خودتان را محدود نکنید.

غُر به جان هم نزنید

برای چند روز هم شده با غر زدن به جان همسرتان اوغاتش را تلخ نکنید. حتی اگر بعضی از عادت های همیشگی او باعث ناراحتی شما میشود، سعی کنید در روزهایی که در سفر هستید از آنها چشم پوشی کنید تا به هر دوی شما خوش بگذرد.

وظایف را تقسیم کنید

اگر با دوستانتان به مسافرت بروید احتمالا تقسیم کار را می پذیرید و وظایفتان را به خوبی انجام میدهید. اما در مسافرت با همسرتان چه طور؟

ممکن است زمانی که با همسرتان هم سفر میشوید پا روی پا بیندازید و توقع داشته باشید تا او تمام کارها را انجام دهد اما این درست نیست. همانطور که باید به شما خوش بگذرد او هم حق دارد از این سفر لذت ببرد.

اگر تقسیم کار به درستی انجام نشود باعث خستگی فیزیکی و روانی همراهتان خواهد شد و شما نباید توقع داشته باشید که او نیز مانند شما سرحال و با انرژی آماده گردش و ماجراجویی باشد.

کلی عکس بگیرید

سفرهای دونفره قرار است یکی از خاطره انگیزترین تجربه های شما و یارتان باشد. از لحظه لحظه آن عکس بگیرید تا با گذر سالها جزئیات آن را فراموش نکنید.

البته عکس گرفتن هایتان نباید به اندازه ای باشد که یکدیگر و حتی دیگران را کلافه کنید.

کارهای جدید انجام دهید

چرا که نه! خودتان دوتا هستید، نه فرزندی با شماست نه هزینه تان زیاد میشود(چون دو نفر هستید). غذاهای عجیب بخورید، تفریحات ترسناک و هیجان انگیز انجام دهید و کارهایی را انجام دهید که به خاطر حضور همسرتان دلتان می خواهد انجام دهید.

فضای خصوصی داشته باشید

درست است که این یک سفر دو نفره است اما قرار نیست که شما و همسرتان 24ساعته به یکدیگر بچسبید. در هر روز از مسافرتتان ساعاتی از روز را برای خودتان وقت بگذارید و از تنهایی تان نیز لذت ببرید.